Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, nauczyciel języka angielskiego
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – Pedagogika przedszkolna i pedagogika wczesnoszkolna z wczesnym nauczaniem języka angielskiego (licencjat) oraz Terapia pedagogiczna (magister). Ukończyła również studia podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej, dzięki którym uzyskała tytuł terapeuty i diagnosty integracji sensorycznej.
Na co dzień pracuje jako wychowawca w szkole/przedszkolu, natomiast w wakacje sprawuje funkcję wychowawcy na obozach tanecznych. W poradni zajmuje się prowadzeniem terapii i diagnozy dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej, co stanowi jej ogromną pasję.
W swojej pracy zawodowej dąży do nieustannego rozwoju poprzez dodatkowe szkolenia. Ukończyła kurs dotyczący pracy z dzieckiem dyslektycznym oraz szkolenie z dziedziny spektrum autyzmu a integracja sensoryczna.
Uważa, że kluczem do sukcesu procesu terapeutycznego jest trafna diagnoza, poprzedzona rzetelnym wywiadem z rodzicem, dlatego bardzo ceni sobie zaufanie w stosunku do terapeuty.